Litere volumetrice – metoda eficienta de outdoor advertising

Litere volumetrice – metoda eficienta de outdoor advertising

Fiecare dintre noi este interesat de cele mai eficiente metode de expunere a unui  mesaj atunci cand dorim sa promovam corect businessul pe care il detinem . Putem spune ca aceste litere volumetrice ne ofera o multitudine de beneficii . Ele reprezinta o modalitate excelenta de promovare pentru compania ta .

Cel mai important de luat in calcul este ca publicul tinta va intra in contact direct cu mesajul expus de tine . Un alt beneficiu extrem de important il reprezinta raportul corect dintre calitate si pret pe care acestea il ofera .

Literele volumetrice va ofera posibilitatea de a expune cel mai clar un mesaj. Acest lucru se intampla ca urmare a faptului ca odata montate, literele sunt foarte vizibile.

Tipuri de litere volumetrice

1.Litere volumetrice cu tuburi luminoase. Acestea iti ofera posibilitate de a te promova intr-un mod elegant. Clientii vor fi incantati de imaginea conferita de acestea si cu siguranta vei avea mult de castigat .

2.Literele volumetrice luminoase sunt concepute ca un instrument extrem de eficient de promovare . Acestea pot reprezenta cea mai buna solutie pentru expunerea unui mesaj atat pe timp de zi cat si pe timp de noapte . Datorita designului special ele atrag foarte tare atentia .

3. Literele volumetrice din polistiren . Pe langa eficienta acestea au costuri foarte reduse la achizitionare si o modalitate de montare foarte simpla.

4. Litere volumetrice tip halo,realizate din aluminiu sau PVC in functie de cerintele clientului.

Atunci cand apelezi la litere volumetrice pentru promovarea companiei tale nu doar ca iesi in evidenta si ziua si noaptea de la distante destul de mari, dar beneficiezi de un plus de eleganta . Imaginea pe care aceste litere o au mai ales noaptea fiind una spectaculoasa .

Avantaje outdoor advertising

– publicitate in aer liber (litere volumetrice) intaresc efectul celorlalte campanii  prin mijloace vizuale mult  mai convingatoare
– asigură asocierea grafică, vizuală, care lipseşte la radio
– poate creşte gradul de repetare, care lipseşte în multe campanii publicitare realizate prin reviste
– reprezentările grafice ale publicităţii în aer liber, combinate cu ziare, asigură un impact vizual puternic. De asemenea,această publicitate măreşte viaţa publicităţii din ziare .

Literele volumetrice sunt o forma deosebita de publicitate . Acestea inregistreaza cresteri importante in toate tarile lumii. Daca doriti sa profitati din plin de avantajele pe care acestea le ofera , trebuie sa tineti cont ca acestea au si puncte forte, dar si puncte slabe .

Cercetarile din domeniu demonstreaza ca reclama prin afisaj gen litere volumetrice nu poate accepta idei  si concepte medii de creatie .

Forma mesajului nu mai poate fi cea traditionala si ca contina cele cinci elemente :
– titlul

-subtitlul

-textul de bază

– legenda de ilustraţiii şi comentarii

– lozinca publicitară (sau slogan)

Afişajul cere să spui mult în puţine cuvinte, de aceea textul, de regulă, ar trebui să conţină doar un titlu. Pe de altă parte, el trebuie să aibă un înalt grad de lizibilitate, care poate fi atins prin utilizarea de către proiectanţii publicităţii a culorilor, care „creează un contrast puternic atât în tonalităţi cromatice (roşu, verde etc.), cât şi în intensitate (o măsură a luminozităţii sau obscurităţii)”, precum şi a folosirii unor tipuri de litere „simple, clare şi uşor de citit” .

Prin urmare, afişul este „o telegramă care se adresează ochiului” (Savignac)

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *