Carti de vizita
În viața personală vorbim de dragoste la prima vedere, în cea de afaceri vorbim de prima impresie și profesionalism. Lucrând cu cărți de vizită, vei reuși să captezi mai ușor interesul interlocutorului tău. Când îți stabilești o întâlnire, te sfătuim să nu uiți să le iei cu tine.
Dacă vrei o carte de vizită bine lucrată trebuie să pui accentul pe grafică. Psihologia consumatorului vorbește deseori despre influența designului în procesul de vânzare. Și atunci, de ce să nu profiți de acest lucru?
Inspiră-ți clienții, folosind cărți de vizită lux. Acestea induc, în mintea clientului, faptul că tu, ca și business, pui accentul pe calitate. Spune nu rabatului de la calitate, când vine vorba de imaginea brandului tău pentru că în caz contrar riști să nu obții rezultatele dorite. Însuși termenul brand denotă putere, lux, profit. Atunci să-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului!
Luxul reprezintă idealul general al majorității. Creierul nostru reacționează pozitiv de fiecare dată când primește drept stimuli vizuali imagini ce corelează cu luxul.
Fii așadar inspirat și pregătește-ți grafica pentru a-ți răsplăti clienții fideli, dar și pe cei potențiali.
Nu este un moft să folosești cărți de vizită la fiecare întâlnire. Este un lucru normal, care face parte din cotidian, în lumea antreprenoriatului.
Cel mai aprig dușman al unui brand este ideea de a încerca minimalizarea procesului cauză-efect al publicității.
Oferă cărți de vizită cu încredere!
Oferirea cărților de vizită este absolut necesară și nu doar clienților pe care îi considerăm mai mofturoși. Vânzarea este un proces surprinzător. Aceasta poate fi finalizată chiar și de către un client care nu părea interesat inițial de cartea ta de vizită. Efectul graficii cărți vizită își spune cuvântul în astfel de situații văzut-plăcut-contractat. O carte de vizită oferită la întâmplare poate veni cu multe surprize la pachet!
De fiecare dată când sortezi instrumentele de promovare după preț și nu după calitate riști să pierzi un număr important de clienți.
Când folosești sintagma “cărți de vizită ieftine” putem spune că folosești un pleonasm, pentru că dintre toate materialele promoționale, cărțile de vizită au prețul cel mai mic.
Cel mai utilizat instrument al promovării
Fiind instrumentul cel mai des folosit al publicității directe, cărțile de vizită se găsesc absolut în buzunarul fiecărui antreprenor. Fie că ai o companie cu o cifră de afaceri uriașă, fie că deții o companie mică sau mijlocie, o carte de vizită este gândită pentru același scop. Cărți de vizită ieftine sau cărți de vizită scumpe toate vin în slujba aceleiași intenții – răspândirea cât mai rapidă a notorietății brandului.
Cărțile de vizită nu au un preț fix.
Acesta este stabilit în funcție de grafică și de materialul din care sunt confecționate.
Vrei să afli mai multe detalii?
Cere oferta personalizată, iar noi îți vom oferi consultanță cu privire la produsul finit.
Carti de vizita
Partea de grafică cărți de vizită reprezintă unul dintre momentele cheie în crearea relației dintre companie și client, de fiecare dată.
Designul profesional și personalizat se realizează numai după o analiză completă a imaginii brandului. Când totul se mișcă cu foarte mare repeziciune grafica cărților de vizita joacă rolul principal.
Grafica unei cărți de vizită întărește relația cu clienții
Cartea de vizită este bucata de carton care îi face cunoștință clientului cu brandul. Dacă vrei să fie dragoste la prima vedere nu ignora importanța pe care grafica o are în întărirea relației cu clientul. Finalizarea vânzării pleacă de la prima impresie, dată chiar de cărțile de vizită.
Cu alte cuvinte, un rol important în reușitele tale îl are o machetă cărți de vizită realizată de un grafician.
Lucrând ca la carte și folosindu-se de elementele esențiale ale brandului, simbolistica unei machete va fi imaginea de ansamblu a companiei.
Instrument de promovare folosit încă de la începuturile marketingului, acestea nu mai au nevoie de nicio prezentare. Ele sunt recunoscute de către oricine, singura care le diferențiază fiind macheta.
Ai de câștigat clienți fideli pentru afacerea ta? Nu te opri din promovare. Un preț cărți de vizită corect nu are cum să echivaleze prețul pe care îl plătești pentru a-ți fideliza clienții.
Investiția în publicitate reprezintă cea mai sigură investiție dintre toate. Dacă vrei un preț corect cărți de vizită întreabă-te cât merită imaginea companiei tale.
Fără publicitate nu există afaceri!
Încă de la începuturi, publicitatea a demonstrat că-și merită prețul, generând de fiecare dată un profit considerabil.
Pentru un preț corect al cărților de vizită, ai nevoie de imaginea de ansamblu a modului în care tu ți le imaginezi. Vrei doar să-i lași clientului datele de contact ale companiei sau vrei să întărești și imginea brandului?
Ofertă cărți de vizită pe principiul cere și ți se va da!
De fiecare dată o ofertă cărți de vizită vine la pachet cu grafica acestora. Pentru că nu se poate una fără cealaltă. Se completează și chiar se întrepătrund.
Marketingul direct sau de la persoană la persoană reprezintă metoda cea mai des întâlnită printre antreprenori.
O ofertă cărți vizită făcută pentru compania ta trebuie să fie de asemenea personalizată. Este important ca atunci când un angajat al tău se prezintă undeva să scoată din buzunar o carte de vizită personalizată cu brandul tău.
Câștigi astfel suficient teren încât concurența să nu te mai poată ajunge cu ușurință.