Cărți vizită! Mai avem nevoie de cărți de vizită sau nu?

carti vizita

Cărți vizită! Mai avem nevoie de cărți de vizită sau nu?

Oare când ne gândim la cărți vizită ne gândim la ceva actual sau la ceva din trecut? Specialiștii în marketingul online consideră, că în cele mai multe cazuri, o carte de vizită este necesară. De regulă în timpul întâlnirilor este de preferat să avem la noi o carte de vizită. Acest lucru poate simplifica posibilitatea  interlocutorului de a te găsi mai repede de cât ar face-o dacă te salvează în telefon. Cu salvatul în telefon există riscul să nu mai rețină cum te-a salvat. Aici cartea de vizită salvează situația.

De asemenea, dacă te bazezi pe rețelele de socializare, gândește-te la teoria mai sus menționată. Dacă interlocutorul nu mai reține numele tău, cartea de vizită este impulsul de care are nevoie.

Teoriile pot fi împărțite, însă. Unii specialiști în marketing pot considera că și o carte de vizită devine inutilă dacă persoana respectivă nu mai știe unde a pus-o. Dacă nu este interesat de serviciile tale, inițial o va arunca în vreun buzunar și acolo va uita de ea.

De aici se pot bifurca mai multe posibilități. Una dintre ele ar fi aceea că aruncând-o în vreun buzunar, o va găsi întâmplător peste un timp și își va aminti de tine și de compania ta. Cealaltă posibilitate este ca peste o vreme chiar să aibă nevoie de serviciile tale, iar atunci va căuta cu disperare cartea ta de vizită. Va încerca din răsputeri să își amintească numele tău sau numele companiei tale. Știe că i-ai făcut o ofertă și poate chiar regretă că nu ți-a acordat destulă atenție atunci. Și iată o altă bilă albă câștigată de cărți vizită.

Elemente nelipsite din cărți vizită

  • logo-ul;
  • lista cu serviciile pe care le prestezi;
  • sloganul;
  • emailul;
  • adresa web;
  • nr. de telefon;
  • adresa sediului.

 

 

 

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nine + three =